Hlavní navigace

Aktualizace: ČOI prověří, zda Telefónica neklame zákazníky

11. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Telefónica na svých stránkách O2 Internet v mobilu uvádí „Aktivujte si nový Internet v mobilu+ s neomezenými SMS do O2 zdarma“. Ve skutečnosti je počet SMS omezen, což potvrdil také operátor prostřednictvím služby O2 Guru: V rámci marketingových akcí a výhodných nabídek je u všech služeb nastaven limit 10 tisíc SMS a 10 tisíc minut na jedno zúčtovací období, jenž předpokládá maximální možnou hranici pro standardní využívání služby účastníkem. U předplacené karty je to 2 500 jednotek týdně.…

Telefónica na svých stránkách O2 Internet v mobilu uvádí „Aktivujte si nový Internet v mobilu+ s neomezenými SMS do O2 zdarma“.

Ve skutečnosti je počet SMS omezen, což potvrdil také operátor prostřednictvím služby O2 Guru:

V rámci marketingových akcí a výhodných nabídek je u všech služeb nastaven limit 10 tisíc SMS a 10 tisíc minut na jedno zúčtovací období, jenž předpokládá maximální možnou hranici pro standardní využívání služby účastníkem. U předplacené karty je to 2 500 jednotek týdně. Jedná se o ochranu před zneužitím služeb na úkor naší společnosti.

Informace o tom, že počet SMS je ve skutečnosti omezen, není u nabídky uvedena. Při limitu 10 tisíc SMS může zákazník odeslat denně v průměru 333 SMS, případně každou hodinu 14 SMS.

Operátor na veřejnou výzvu k opravě informací na svých stránkách zatím nereagoval.  Transparentnost informování zákazníků prošetří Česká obchodní inspekce.

Tipy C

Aktualizace 11. 9. 2012, 17:11:

Telekomunikační operátor Telefónica  nás upozornil, že se omezení vztahuje jen na případné zneužívání služby. Pokud tedy běžný uživatel pošle SMS nad výše uvedené limity, nebude firmou nijak omezen. Omezování pocítí pouze nepoctiví zákazníci. Naše společnost v souvislosti s nabídkou neomezených tarifů a balíčků musí čelit i pokusům o zneužití těchto výhod, např. k automatickému generování SMS. Jejich jediným účelem je snaha získat neoprávněné výnosy na velkoobchodní úrovni, upřesnil za operátora Ctibor Jappel, specialista mediální komunikace.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).