Hlavní navigace

Majitelé Lunchtime.cz spouští rezervační systém pro restaurace

1. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Bookio si klade za cíl zcela nahradit papírové rezervační knihy a odstranit nutnost telefonických či e-mailových rezervací. O zákazníky se utká s konkurenčním Restu.cz.

Majitelé projektu Lunchtime.cz, který se specializuje na přehled poledních menu v českých (a moravských) restauracích, rozšiřují svoje služby o rezervační pro restaurace s názvem Bookio.cz. Připomeňme, že firmu, která provozuje Lunchtime.cz, získal loni od původních majitelů Igor Třeslín a slovenská společnost Creative Web, s.r.o., která u našich východních sousedů provozuje podobný meníčkový systém pod názvem Obedovat.sk.

Online systém Bookio umožňuje provádět rezervace přímo na webu nebo FB stránce podniku, ale také přes partnerské weby. Zatím jej podporuje pouze sesterský Lunchtime.cz, ale brzy by se měl objevit i na webech Scuk.czDobresenajim.cz.

„Ač restaurace často mají své internetové rezervační systémy, host musí vždy čekat na ruční potvrzení někoho z personálu. V tom vidíme hlavní výhodu Bookia pro hosty. Je to první systém, který funguje v reálném čase a čistě online. Host vidí, zda je v požadovanou dobu místo, a to si může okamžitě rezervovat online, bez nutnosti čekání na jakékoliv potvrzení," vysvětluje hlavní přednost Bookia jeho zakladatel Igor Třeslín.

Restaurace platí za zavedení systému pevný měsíční poplatek, případně provize za hosty přivedené z webů třetích stran. Jak systém funguje, si můžete zkusitna webech Café Imperial či Dish fine burger bistro. Cílem tvůrců Bookia je zavést online rezervace do 200 restaurací do konce roku.

O ně se bude muset poprat s konkurenčním projektem Restu.cz. Ten původně fungoval pod názvem Alakarte.cz, ale letos prošel restartem a změnou jména.

Tipy C

Do firmy, která jej provozuje navíc letos majetkově vstoupila investiční společnost Miton Investment (odkoupila podíl ve výši 30%). Restu chce zákazníky lákat mimo jiné na věrnostní systém. Za každou rezervaci totiž získáte body a za určitý počet bodů pak voucher do restaurace.

Obě služby v nejbližších týdnech plánují představit své mobilní aplikace.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).