De facto (v praxi) nerealna situace ... to je jako rikat, ze pripojeni k internetu nic nestoji, protoze se prece prenaseji jen male kousky dat (packety) ...
Řádkovka je pořád variantou plošné inzerce - viz personální inzeráty nebo firemní oznámení. Buď taková inzerce přijde sama, anebo ji prodá obchodník a jsou s tím běžné náklady. Administrativně a procesně je to pro každého vydavatele stejná zátěž jako jakýkoli jiný inzerát, zkracuje se pouze o výrobu podkladů, pokud klient nemá vlastní. Že by to byl nejstabilnější zdroj příjmů...:-) Ale!
Ad autor - pozr na psaní iDNES a Mafra, považujete se za odborníky, ne? MaFra nemá žádný Marek s Frantou, jak se vám asi v noci zdálo:-)
Doporučuji panu "ondrrovi" z Mafry, aby se podíval do justice na původní název společnosti, když už je tak třeskutě ironicky vtipný. Autor je totiž pamětník a jako takový ví, že Mafra se kdysi skutečně jmenovala MaFra. Tedy jediným zásadním prohřeškem autora je to, že už cosi zažil a není mu osmnáct a holt má jakési životní zkušenosti. Možná na rozdíl od ondrry, kterému se v noci zdálo, že je insider do morku kostí. :-)
Nechci polemizovat se článkem, jenom si myslím, že vydavatelé novin - hlavně u nás - zaspávají dobu a to tím, že placené zpravodajství na "velkém" internetu - počítači v práci, doma, je trochu mimo.
Ale co by se mi líbilo a za co bych platil částku jako za noviny je to, aby mi do elektronické čtečky, či mobilu naskočily vždy aktuální zprávy, resp. aktuální vydání novin. Ale jen v den, když budu chtít...
De facto (v praxi) nerealna situace ... to je jako rikat, ze pripojeni k internetu nic nestoji, protoze se prece prenaseji jen male kousky dat (packety) ...
Řekl bych, že jste nikdy nepracoval ve vydavatelství a neuměl se na věci dívat z trošku jiného levelu. Spíš tipuju čistokrevného ajťáka :-), vzhledem ke způsobu argumentace.
Vy jste evidentně nikdy nepracoval v žádném vydavatelství se schopností dívat se na věc z trochu jiného levelu... spíš dle způsobu argumentace tipuju čistrokrevného ajťáka :-)