Hlavní navigace

Ogilvy pohltila internetovou agenturu Advertures

15. 7. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Agentura Advertures, jež se dlouhodobě věnuje internetovému marketingu, se stala součástí skupiny Ogilvy and Mather, od nynějška tak bude vystupovat pod novým názvem Mather Advertures. Spojením s agenturami ze skupin Ogilvy and Mather chceme pro naše společné klienty dosáhnout skutečně komplexní nabídky řešení marketingových kampaní propojením všech forem reklamní komunikace – od klasické reklamy až po inovativní kampaně na internetu, uvedl ředitel Advertures Petr Hameister.

Agentura Advertures, jež se dlouhodobě věnuje internetovému marketingu, se stala součástí skupiny Ogilvy and Mather, od nynějška tak bude vystupovat pod novým názvem Mather Advertures.

Spojením s agenturami ze skupin Ogilvy and Mather chceme pro naše společné klienty dosáhnout skutečně komplexní nabídky řešení marketingových kampaní propojením všech forem reklamní komunikace – od klasické reklamy až po inovativní kampaně na internetu, uvedl ředitel Advertures Petr Hameister.

Mezi významnými klienty Advertures nalezneme například Click4Sky, Nokia, SUN Microsystems nebo Vodafone. Společnost vznikla v roce 2001 a pracuje pro ni 28 zaměstnanců. (Aktuálně.cz)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).