Hlavní navigace

Operátoři chtějí na trhu s mobilní reklamou postupovat jednotně

24. 7. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Tuzemští operátoři se shodují v tom, že pro další rozvoj mobilní reklamy je pro všechny strany výhodné připravit pevně dané standardy. V rámci Asociace provozovatelů mobilních sítí kvůli tomu zahájila svou činnost nová samostatná pracovní skupina pro oblast mobilního marketingu. Společnosti T-Mobile, Telefónica O2 a Vodafone se v ní budou snažit definovat jasná pravidla pro mobilní marketing a šíření reklamy třetích stran prostřednictvím mobilního telefonu. Klíčové pro operátory nyní bude…

Tuzemští operátoři se shodují v tom, že pro další rozvoj mobilní reklamy je pro všechny strany výhodné připravit pevně dané standardy. V rámci Asociace provozovatelů mobilních sítí kvůli tomu zahájila svou činnost nová samostatná pracovní skupina pro oblast mobilního marketingu. Společnosti T-Mobile, Telefónica O2 a Vodafone se v ní budou snažit
definovat jasná pravidla pro mobilní marketing a šíření reklamy třetích stran prostřednictvím mobilního telefonu. Klíčové pro operátory nyní bude provést standardizaci formátů pro mobilní reklamu, zajistit
standardizaci reportingu zadavatelům a včas podchytit etické a právní aspekty mobilní reklamy. (Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).