Slovenský systém kolektivního předplatného vybíraného za přístup k vybraným malým částem obsahu zpravodajských webů oznámil výsledky za první měsíc provozu ve Slovinsku. Od předplatitelů tam vybral 26 tisíc eur (638 tisíc korun).
Slovinci platí za měsíční přístup k obsahu médií zapojených do systému Piano 4,9 eura měsíčně, o euro více ne Slováci. Na Slovensku loni Piano za první měsíc provozu utržilo 40 tisíc euro, od té doby finanční výsledky nezveřejňuje, protože si to vydavatelé nepřejí. Výsledek za první měsíc zkresluje fakt, že si více uživatelů objednává na zkoušku také týdenní nebo roční variantu předplatného.
Firma Piano Media, založená jako joint-venture mezinárodní reklamní sítě Etarget a pražské konzultační firmy NextBig, spustila svůj systém předplatného před rokem na Slovensku. Mezi českými vydavateli o něj nebyl dostatečný zájem. Zakladatel Piano Media Tomáš Bella vyjednává o rozšíření Piana s vydavateli v několika dalších zemích.