Hlavní navigace

Piano ve Slovinsku utržilo na předplatném za první měsíc provozu 26 tisíc eur

16. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Slovinští vydavatelé vydělávají díky systému Piano 1500 eur na 100 tisíc uživatelů, na Slovensku je to o 400 eur méně.

Slovenský systém kolektivního předplatného vybíraného za přístup k vybraným malým částem obsahu zpravodajských webů oznámil výsledky za první měsíc provozu ve Slovinsku. Od předplatitelů tam vybral 26 tisíc eur (638 tisíc korun).

BRAND24

Slovinci platí za měsíční přístup k obsahu médií zapojených do systému Piano 4,9 eura měsíčně, o euro více ne Slováci. Na Slovensku loni Piano za první měsíc provozu utržilo 40 tisíc euro, od té doby finanční výsledky nezveřejňuje, protože si to vydavatelé nepřejí. Výsledek za první měsíc zkresluje fakt, že si více uživatelů objednává na zkoušku také týdenní nebo roční variantu předplatného.

Firma Piano Media, založená jako joint-venture mezinárodní reklamní sítě Etarget a pražské konzultační firmy NextBig, spustila svůj systém předplatného před rokem na Slovensku. Mezi českými vydavateli o něj nebyl dostatečný zájem. Zakladatel Piano Media Tomáš Bella vyjednává o rozšíření Piana s vydavateli v několika dalších zemích.

Psali jsme o Piano Media

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).