Microsoft začíná od 3. října 2010 prodávat rodinné balení pro přechod na Windows 7. Tzv. Family Pack, který se bude ve Spojených státech prodávat za 149 dolarů a 99 centů, umožní nainstalovat Windows 7 na tři počítače s legálně pořízenými Windows XP nebo Windows Vista. Je evidentní, že Microsoft chce takto přispět k rychlejšímu přechodu koncových uživatelů na jeho nejnovější desktopový systém. Argumentuje například tím, že Windows 7 umožní běžným uživatelům mnohem lépe vytvořit domácí počítačovou síť (díky HomeGroup a souvisejícím funkcím). Podle analytické agentury IDC je ve Spojených státech aktuálně v průměru 2,1 počítače na domácnost.
Family Pack ovšem bude k mání i v dalších zemích. Půjde například o Kanadu, Austrálii, Německo, Francii, Velkou Británii a údajně i o řadu dalších států. Mimo USA se s prodejem rodinného upgradovacího balíčku začne 22. října, tedy v den prvního výročí uvedení Windows 7 na trh. Na nezájem zákazníků si Microsoft stěžovat nemůže. Zhruba někdy ke konci letošního prvního pololetí hlásil 150 milionů prodaných licencí a redmondský šéf Steve Ballmer stanovil cíl prodat do konce roku dalších 200 milionů licencí. Podle statistik Net Applications jsou Windows 7 již druhým nejrozšířenějším systémem na desktopech. V srpnu přešplhala hranici 15% podílu. (Windows Experience Blog)