Hlavní navigace

Proč má Google Chrome všude reklamu? Protože v Česku zaostává...

6. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Reklama na prohlížeč Google Chrome je v Česku už skoro všudypřítomná. Reklama na Chrome se objevila na televizi, v outdooru a pokryla dokonce i pražskou magistrálu. Proč?  Protože Česko v adopci Google Chrome zaostává. Na grafu, který zveřejnil Mesure the Web, je zřejmé, že Česko je ve střední Evropě jedním ze tří států, kde má Chrome nejnižší penetraci. Před námi už je jen Ukrajina a Rusko, kde je tradičně silná Opera jako alternativní prohlížeč, u nás dominuje MSIE a jako alternativa Firefox.…

Reklama na prohlížeč Google Chrome je v Česku už skoro všudypřítomná. Reklama na Chrome se objevila na televizi, v outdooru a pokryla dokonce i pražskou magistrálu. Proč? 

Protože Česko v adopci Google Chrome zaostává. Na grafu, který zveřejnil Mesure the Web, je zřejmé, že Česko je ve střední Evropě jedním ze tří států, kde má Chrome nejnižší penetraci. Před námi už je jen Ukrajina a Rusko, kde je tradičně silná Opera jako alternativní prohlížeč, u nás dominuje MSIE a jako alternativa Firefox.  A česká pobočka se rozhodla vylepšit tato čísla. Tak uvidíme, jak se jí to povede. 

Google Chrome vývoj rozšíření ve střední Evropě

Google Chrome vývoj rozšíření ve střední Evropě

Evropské výsledky prohlížečů jsme nedávno shrnuli ve zprávičce zde.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor byl v letech 2008 – 2012 šéfredaktorem serveru Lupa.cz. Stál u zrodu řady projektů. Je spoluzakladatelem Energomonitoru, v CZ.NIC vedl projekt Turris. Je předsedou místní organizace Pirátské strany v Brandýse – Staré Boleslav.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).