Hlavní navigace

Proděti.cz spouští slovenskou verzi. S Bambinem chce jít i do Polska

21. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Allegro Group CZ
Obchodní divize skupiny Rockaway rozšiřuje svůj záběr v oblasti dětského zboží. Bambino je slovenskou verzí tuzemského serveru Proděti.cz.

Nákupní klub pro maminky posbíral velmi rychle silnou základnu a jeho tržby se letos odhadují na 150 milionů korun. Ve své databázi už má data víc než 300 tisíc zákazníků a především zákaznic. Dalším krokem je expanze do zahraničí – spuštění plně lokalizovaných e-shopů na dalších trzích v regionu. Nyní je na řadě Bambino.sk a do konce roku firma slibuje také polskou verzi.

E-commerce Holding se tak po necelém roce fungování začíná rozšiřovat i za hranice. Bambino.sk. by kromě polského trhu chtělo letos rozjet i vlastní značku produktů pro děti. 

Bambino není jediným tykadlem, které má tým Jana Jírovce za hranicemi. V cizině už prodávají i sportovní e-shopy Snowboards a Sporty,  obchod s módou Big Brands nebo obchody pod značkou Vivantis.

Slovenský e-shop pro maminky by měl mít od začátku v nabídce 50 000 produktů pro děti a bude provozovat i zákaznické centrum. Skupina očekává od nového e-shopu tržby ve výši jednoho milionu eur do konce letošního roku. Na slovenský a polský trh už útočí i konkurence Proděti.cz – Feedo. To má ale menší záběr, specializuje se na zboží pro děti do dvou let.

BRAND24

Slovensko láká

A spanilá jízda tuzemských e-shopů letos pokračuje. Bonami Václava Štrupla si loni vystřihl polskou verzi a letos v dubnu vstoupili i na Slovensko. Slováci sice mohli nakupovat na Bonami už dosud, ale lokalizovaná verze jim umožní platit eurem a dostanou vlastní zákaznickou podporu.

Slovensko má letos do firemního účetnictví zanést tržby ve výši jednoho milionu eur. Celkem by Štrupl rád letos loňské tržby zdvojnásobil a překonal jeden milion registrovaných uživatelů. Bonami by měl brzy následovat i další rostoucí projekt ze stáje Mitonu – Domodi.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).