Hlavní navigace

Seznam vypustil nové Sreality z bety do ostrého provozu

28. 8. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Po měsíci testování se změnila titulní stránka a úpravy se dotkly i samotného systému karet aktuálně hledaných nemovitostí.

Seznam letos pokračuje v postupném redesignu svých služeb. Po mapáchfiremním katalogu přišly na řadu Sreality. A stejně jako Firmy.cz je i realitní server postaven na propojení s vlastními mapami a velkých fotografiích. Dnes už nelze na Sreality přidat inzerát, který by měl jen jednu fotku, musí mít minimálně tři. 

Pro testování využil portál během srpna víc než čtvrt milionů návštěvníků betaverze své redesignované služby. A odezva se promítla v ostré verzi. "Během testování jsme se rozhodli změnit systém takzvaných kartiček, které měly původně ukazovat, který typ nemovitostí se momentálně nejvíce hledá. Místo toho lidem na spodní části stránky zobrazíme 20 nejnovějších inzerátů,“ tvrdí na blogu manažer služby Jan Mertl.

BRAND24

Změn se dočkaly i služby pro přihlášené uživatele. Jedním klikem se mohou dostat na výsledky svého posledního hledání nebo se v případě uloženého filtru hned po příchodu dozví, kolik nových inzerátů s jimi zvolenými parametry na Sreality.cz od jejich poslední návštěvy přibylo.  

Reklamy se změny moc nedotknou. "Ve výpisu nabídek ponecháváme oblíbený Tip Regionu, tedy přednostní výpis cílený podle krajů posilující prezentaci nemovitostí na předním místě. Tuto pozici chceme ještě zatraktivnit tím, že bude pouze jedna (do teď byly dvě) a doplněná logem. Zachováváme také tzv. topování, které si stále udržuje svoji popularitu,“ říká Mertl. Dodává ale, že chystané změny nebudou znamenat zdražení inzerce.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).