Hlavní navigace

Ticketon.cz Martina Kasy vstupuje do kulturního přehledu Informuji.cz [DOPLNĚNO]

12. 3. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Informuji.cz
Startup nabízející promotérům prodej vstupenek a propagaci akcí na Internetu ohlásil vstup do portálu, který přináší pozvánky na kulturní akce.

Po loňském podzimním vstupu do služby Navecer.cz Ticketon.cz vstupuje také do kulturního přehledu Informuji.cz, který se zabývá zveřejňováním pozvánek na kulturní akce a také psaním recenzí a sběrem uživatelských hodnocení.

Zakladatel Ticketonu Martin Kasa si od spolupráce slibuje větší možnosti, jak na akce přivádět návštěvníky. 

„Naše investice jde ruku v ruce s hlavním obchodním záměrem Ticketonu, tedy dělat ticketing a dodávat návštěvníky na akce. To první zvládají i staré ticketingové společnosti, to druhé však nikoliv a zde je hlavní oblast, ve které se s Informuji skvěle doplňujeme,“ napsal Kasa v tiskové zprávě.

Doplněno 18:20: Martin Kasa Lupě odpověděl na několik doplňujících otázek:

Kolik Ticketon.cz do Informuji.cz/Nepropasni.cz investoval a jak velký podíl získal? 

Ve společnosti jsme získali 10 % s opcí až na 25 %. Spolupráce bude probíhat na všech synergických úrovních. 

Proč Ticketon vstoupil právě do těchto portálů, čím jsou podle vás výjimečné?

Naším cílem je nejen nízkonákladový ticketing, ale zejména dodávání návštěvníků na akce. A proto hledáme tyto strategické spojence. Samozřejmě jsme otevřeni spolupráci všem možným subjektům na tomto poli i bez majetkové účasti. Náš systém umožňuje provozovatelům kulturních portálů možnost prodeje vstupenek přímo ze stránek portálu. 

Loni na podzim Ticketon obdobně vstoupil do Navecer.cz – jak tento krok po několika měsících hodnotíte? 

Spolupráce se společností Navečer.cz je zatím skutečně na začátku a teprve před pár týdny došlo k napojení systémů. Pro podobné servery dnes nabízíme API. Od spolupráce si slibujeme zejména nové zákazníky. 

Můžete zveřejnit nějaká čísla o provozu Ticketonu? Kolik vstupenek se přes něj v průměru měsíčně prodá? Jaký je obrat? Jaké jsou průměrné ceny vstupenek? 

V současné době je v prodeji něco přes 200 akcí a velké množství se nyní připravuje ke spuštění pro letní sezónu. V současné době prodáváme týdně vysoké stovky vstupenek. V případě spuštění prodeje větších akcí pak v řádu jednotek tisíc týdně. Průměrná cena vstupenky prodávané přes Ticketon je 720 Kč. Tato částka je trochu vyšší než je průměr, jelikož prodáváme vstupenky na mnohé konference. Naším odvážným cílem pro letošní rok je prodat 250 tisíc vstupenek.

Ticketon.cz vznikl v roce 2012 a krátce po vzniku vyhrál v soutěži Křišťálová Lupa 2012 kategorii E-commerce inspirace, ve které hlasovala odborná porota.

Portál Informuji.cz vznikl před třemi lety a podle svého majitele Miroslava Pancíře nabízí měsíčně pozvánky na 3 tisíce akcí, které si přečtou tisíce návštěvníků denně.

BRAND24

„Doteď pro většinu nebylo možné, aby rovnou online a pohodlně nakoupili vstupenky. Účelem ticketingu 21. století je podle nás nejen prodej vstupenek, ale i získávání nových návštěvníků akcí,“ popisuje spolumajitelka serveru Lenka Šachlová.

Na Informuji.cz mohou pořadatelé své akce do systému sami zadávat. Uživatelé pak mohou koncerty, výstavy či filmy hodnotit a součástí systému jsou i sociální funkce jako možnost sledovat aktivity uživatelů nebo vytvářet seznamy přátel.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).