Hlavní navigace

Uživatelé si stále stěžují na problémy s e-maily u IOL

6. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Už loni v listopadu jsme psali, že uživatelé e-mailu od IOL mají problém s odesíláním pošty. Podle tehdejšího vyjádření tiskového mluvčího Telefóniky O2 šlo o problémy dočasné a měly být důsledkem vylepšování služby. I téměř po čtvrt roce nám však píší nespokojení uživatelé z řad našich čtenářů, kteří stále mají s poštou u IOL problémy.

Už loni v listopadu jsme psali, že uživatelé e-mailu od IOL mají problém s odesíláním pošty. Podle tehdejšího vyjádření tiskového mluvčího Telefóniky O2 šlo o problémy dočasné a měly být důsledkem vylepšování služby. I téměř po čtvrt roce nám však píší nespokojení uživatelé z řad našich čtenářů, kteří stále mají s poštou u IOL problémy.

BRAND24

Dnes jsem se na jejich infolince dozvěděl, že úprava bude trvat do konce března, vzhledem k tomu, že termín posunují už od října 2007, stálo by nejspíš opět za to, připomenout kvality tohoto gigantu, napsal nám jeden ze čtenářů. Moje zkušenost je pochopitelně identická (v průběhu roku 2007 dvě uznané reklamace), uvádí další nespokojený uživatel. Poslední nejméně tři týdny chodí některé e-maily i s dvoudenním zpožděním (POP3/SMTP). A dneska mi pro změnu některé přišly dvakrát, popsal nám koncem ledna jiný čtenář.

Zdá se tedy, že problémy jsou chronického rázu. Pochopitelně nás zajímalo stanovisko Telefóniky O2. Ani po týdnu jsme se odpovědi na naše dotazy k stavu věci a nápravě případných problémů nedočkali. Máte s e-mailem u IOL podobné zkušenosti?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).