Hlavní navigace

Warhorse, Amanita nebo Madfinger. Herní vývojáři si naplánovali letošní slet

24. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Po hackathonech si zorganizovala své dostaveníčko i herní vývojářská scéna. Game Developers Session začíná v pátek.

Skoro padesát prezentací ohledně vývoje, zahraničních zkušeností nebo o podnikatelských zkušenostech. Třináctý ročník začne v žižkovském hotelu Olšanka už tento pátek. 

Na konferenci vystoupí představitelé vlajkových lodí tuzemského a slovenského herního vývoje. "Václav Blín a Adolf Lachman z Amanita Design povyprávějí něco o animacích v Samorostu 3, Marek Rabas nabídne průřez tvorbou Madfinger Games, o fenoménu early access více prozradí Viktor Kostik z Bohemia Interactive, o umělé inteligenci ve Space Engineers promluví Marek Rosa z Keen Software House. 

Chybět nebude ani Daniel Vávra z Warhorse se svou “legendární” přednáškovou sérií o praktickém game designu," tvrdí Martin Bach z pořádajícího sdružení České hry. 

Zatímco pátek je spíš byznysový, sobota je ve třech sálech věnována už praktičtějším věcem jako je třeba vektorová grafika v Unity nebo aplikace obecné AI ve Space Engineers.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).