Hlavní navigace

Československý bookingový startup získal od japonských investorů 4,5 milionu dolarů

11. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Last-minutový bookovací systém pod vedením Tomáše Laboutky získal investici 4,5 milionu dolarů. Expanze do Asie tak zřejmě pokračuje podle plánu.

Precizně provedená kopírka. V tomto případě americké služby HotelTonight. Ale funguje to. Stopadesát tisíc uživatelů a tři sta tisíc stažených aplikací od loňského března. Služba zprostředkovává lastminutové rezervace v hotelech v Asii, Austrálii a na Novém Zélandu.

V Hongkongu sídlící HotelQuickly, za kterým stojí kromě Tomáše LaboutkyMichala Juhase i parta z berlínského Rocket Internetu, se rychle rozjíždí. Teď to potvrzuje i 4,5milionová investice od japonských mobilních vývojářů Gree

„HotelQuickly roste fenomenálním tempem a letos se stane lídrem ve svém oboru. V asijsko pacifické oblasti bookuje už ve třech tisících hotelech a stovce destinací,“ vysvětluje Eiji Araki z japonského Gree pohnutky, které je přiměly k investici. 

„Naše společnosti sdílí zaměření na mobilní telefony a navíc HotelQuickly nám může pomoci s naším vstupem do oboru,“ dodává. 

Už loni získali investici 1,5 milionu dolarů od skupiny investorů, ve které byl třeba iBoon Hwee Koh, bývalý šéf Singapore Airlines. Teď s Japonci přichází ještě William Heinecke, americký podnikatel, který od sedmdesátých let investuje hlavně do turistického ruchu v Thajsku. 

„Díky investici můžeme dál zrychlovat vývoj a růst. HotelQuickly v současné době utváří scénu last minute bookingu v oblasti a jsme rádi, že máme teď novou společnost,“ tvrdí Tomáš Laboutka.

BRAND24

Největšími konkurenty HotelQuickly jsou služby AgodaBooking.com. A ačkoliv je Gree známé spíš jako vývojář mobilních her, v minulosti také spustil podobnou službu zaměřenou jen na domovské Japonsko. Tím pádem se tu otevírá prostor pro další spolupráci. 

Zdroj: VentureBeat

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).