Hlavní navigace

Google je stále nejcennější značkou, následuje IBM, Apple a Microsoft

30. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Agentura Millward Brown vydala nový žebříček BrandZ Top 100 nejvíce ceněných firemních značek. První místo nadále drží Google, přičemž hodnota jeho značky by nyní měla činit přes 114 miliard amerických dolarů. Microsoft se oproti rok starému vydání žebříčku posunul z druhého místa až na místo čtvrté. Jeho značka je ceněna na více než 76 miliard dolarů. Na druhém místě tentokrát skončilo IBM (86,3 miliardy dolarů) a třetí příčku získal Apple (83 miliard dolarů). První netechnologickou značkou –…

Agentura Millward Brown vydala nový žebříček BrandZ Top 100 nejvíce ceněných firemních značek. První místo nadále drží Google, přičemž hodnota jeho značky by nyní měla činit přes 114 miliard amerických dolarů. Microsoft se oproti rok starému vydání žebříčku posunul z druhého místa až na místo čtvrté. Jeho značka je ceněna na více než 76 miliard dolarů. Na druhém místě tentokrát skončilo IBM (86,3 miliardy dolarů) a třetí příčku získal Apple (83 miliard dolarů). První netechnologickou značkou – firmou je pátá Coca-Cola (67 miliard dolarů).

Do první desítky se ještě vesel osmý China Mobile a desátý Vodafone. Dvanáctá příčka patří výrobci počítačů Hewlett-Packard. Patnáctý skončil e-shop Amazon.com. Devatenáctou pozici obsadila společnost Oracle. Druhou desítku uzavírá Verizon. Hned za ním je SAP nebo AT&T. Pokud se podíváme na druhý konec žebříčku, tak třeba až sedmé od konce je Sony. Aukční síni eBay patří 76. příčka aO 2 pak sedmdesátá příčka. Konkurenční T-Mobile skončil pětapadesátý. Dell tentokrát obsadil šestašedesáté místo. Kompletní žebříček je k dispozici na výše uvedeném odkazu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).