Hlavní navigace

Internetová bankovnictví Raiffeisenbank a České spořitelny nepodporují Internet Explorer 9

29. 3. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Uživatelé, kteří si nainstalovali nedávno uvolněnou devátou verzi internetového prohlížeče Internet Explorer, mohou mít problémy s přihlášením do internetového bankovnictví některých tuzemských bank. Internet Explorer 9 nepodporuje například internetové bakovnictví Raiffeisenbank nebo České spořitelny.

Uživatelé, kteří si nainstalovali nedávno uvolněnou devátou verzi internetového prohlížeče Internet Explorer, mohou mít problémy s přihlášením do internetového bankovnictví některých tuzemských bank. Internet Explorer 9 nepodporuje například internetové bakovnictví Raiffeisenbank nebo České spořitelny.

V tuto chvíli naše technické oddělení intenzivně testuje již finální verzi IE 9, která je dostupná teprve od 15.3.2011. Sa­mozřejmě se banka snaží umožnit využití IE 9 pro IB co nejdříve, předpokládaná doba testování byla stanovena do konce května 2011, uvedla Andrea Voborská z kontaktního centra Raiffeisenbank.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).