Nákupní klub pro maminky posbíral velmi rychle silnou základnu a jeho tržby se letos odhadují na 150 milionů korun. Ve své databázi už má data víc než 300 tisíc zákazníků a především zákaznic. Dalším krokem je expanze do zahraničí – spuštění plně lokalizovaných e-shopů na dalších trzích v regionu. Nyní je na řadě Bambino.sk a do konce roku firma slibuje také polskou verzi.
E-commerce Holding se tak po necelém roce fungování začíná rozšiřovat i za hranice. Bambino.sk. by kromě polského trhu chtělo letos rozjet i vlastní značku produktů pro děti.
Bambino není jediným tykadlem, které má tým Jana Jírovce za hranicemi. V cizině už prodávají i sportovní e-shopy Snowboards a Sporty, obchod s módou Big Brands nebo obchody pod značkou Vivantis.
Slovenský e-shop pro maminky by měl mít od začátku v nabídce 50 000 produktů pro děti a bude provozovat i zákaznické centrum. Skupina očekává od nového e-shopu tržby ve výši jednoho milionu eur do konce letošního roku. Na slovenský a polský trh už útočí i konkurence Proděti.cz – Feedo. To má ale menší záběr, specializuje se na zboží pro děti do dvou let.
Slovensko láká
A spanilá jízda tuzemských e-shopů letos pokračuje. Bonami Václava Štrupla si loni vystřihl polskou verzi a letos v dubnu vstoupili i na Slovensko. Slováci sice mohli nakupovat na Bonami už dosud, ale lokalizovaná verze jim umožní platit eurem a dostanou vlastní zákaznickou podporu.
Slovensko má letos do firemního účetnictví zanést tržby ve výši jednoho milionu eur. Celkem by Štrupl rád letos loňské tržby zdvojnásobil a překonal jeden milion registrovaných uživatelů. Bonami by měl brzy následovat i další rostoucí projekt ze stáje Mitonu – Domodi.