Hlavní navigace

Vyhnálkův projekt v Rockaway už má jméno. Rohlík vyzve Kolonial

3. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Další z podniků pod vlajkou Jakuba Havrlanta bude Kolonial.cz. Rozšíří tak tuzemskou nabídku prodeje potravin on-line.

Bajzův koloniál z Poláčkova románu musí znát každý. A i na jeho odkaz chce navázat Petr Vyhnálek, bývalý šéf obchodního řetězce Globus. Vyhnálek přišel do E-commerce Holdingu především kvůli tomuto projektu. Nový název firma prozradila na Retail Summitu. 

Šéf e-shopové divize investiční skupiny Rockaway Jan Jírovec si od něj slibuje propojení know-how. "Abyste uspěli na poli online prodeje potravin, musíte mít skvěle zvládnuté obě oblasti, jedna bez druhé nemůže dostatečně kvalitně fungovat,“ tvrdí Jírovec v tiskové zprávě. 

BRAND24

Projekt Rockaway chce stejně jako klasické koloniály sázet hlavně na znalost zákazníků, tím pádem se dají očekávat kouzla s velkými daty. Kdy chce letos Jírovec novou službu rozjet, ale zatím není jasné. Jde už ale o druhý letošní ohlášený projekt skupiny. Už minulý týden oznámila firma crowdfundingový server pro investory Fundlift

Konkurencí pro nový potravinový server bude jak už zavedená služba řetězce Tesco, nebo loni spuštěný Rohlík.cz. Ten podle  spoluzakladatele Tomáše Čupra odbavuje už stovky objednávek denně a letos se chystá podívat i mimo Prahu. „Nejpozději během jara budeme v Brně a už během března chceme díky novým dvěma distribučním centrům také rozšířit doručování na okolí Prahy. Ještě v první polovině roku by pak měla přijít na řadu další česká i zahraniční města,“ říká Čupr. a dodává, že v plánu pro letošní rok má služba i tržby kolem 400 milionů korun.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).